synpolyanna Minik95 ay valla benim ilk kullanımım bakalım beklemedeyiz haber ederim olursa🤲🤲 seninde mi ilk ayın?
Seda344 Minik95 ben ilk denemede kaldım. 1şubat adet. 9 u iğne. Şubat sonundada hamile olduğumu öğrendim 🥰🥰🥰şuan 8+3
Denizesin synpolyanna Çatlatma ignesini neye göre veriyor doktor. herkese vermiyorlar ya tüp bebek tedavisi ya da çatlatma iğnesi okunuyormuş diye duymuştum bu dogrumu
EsrSvm Deletedmom_9 Benimde bu ay ilk 🙈 Ama adete daha çok var.İnşaallah senin güzel haberlerini alırız da bize de umut olursun canım ❤️
synpolyanna Deletedmom_9 6gün kaldı ay aynıyız senle kız ama düngece sol kasığıma iğne gibi bi b a tma hissettim bi garipti ilk defa böyle oldu umarım hapların yada iğnenein etkisi değildir umarım tutunur🤲🥰
synpolyanna Minik95 benim 6 gün var adete az önce sol kasığımda iğne batması gibi bi batma oldu bi kaç kere umarım tutunuyodur🤲🤲 hiç böyle olmamıştı .
EsrSvm synpolyanna Benimde iğnenin 7. Günü yani dün sol tarafta hep batma oldu 🙃 Sizin adetiniz yakındır test yaptınız mı merak ettim ☺️
synpolyanna Denizesin bana doktorum femara otvirelle ve progestan verdi bilmiyorum doktoru değiştirdim bi üç ay böyle deneriz sonra rahim filmi olmazsa dedi. 2ay klomen tedavisi iğnesiz hamilelik olmadı doktor değişikliği yaptım bende.