Bugün tam 38 haftalık oldum bikac gündür bobregimde ağrı vardı dün rahatsızlandım daha önceden bobregimde taş vardı idrar tahlilinde kan cıktı böbreğim kanama yapıyormuş önümüzdeki hafta bugün yani 7 nisanda nasipse sezeryan olucam 🤲❤ sonrada buraya doğum hikayemi yazicam arkadaşlar benim sayılı günüm var darisi sizlere işallah bebek isteyen annelere de rabbim bir an önce müjde verir 🤲🌺