Busbus58 canım merhaba ben de doğumu üniversitede düşünüyorum az bir vaktim kaldı , Begüm hanıma randevu aldım eğer hala buralardaysan doktordan memnun kalıp kalmadığını sorabilir miyim 🤗 normal doğum istiyorum doktorla konuşacağım gidince ama çok korkuyorum normal doğumda nasıl Begüm hanım? Hastaneden memnun kaldın mı acaba ben normalde Medicanada takipliyim ama memnun olmayan çok kişi var o yüzden üni istiyorum