Bebegim4 Kızlar ne olur acil cevap verir misiniz ben anlamıyorum bu değerlerden pazar günü değerim 100 dü beta bugün 472 çok az katlamamış mı
Bebegim4 Minnosunannesiii ama 3. Gün bugün pazar öğlen vermiştim bugün çarşamba akşam üstü verdim 3 gün değil mi
Minnosunannesiii Bebegim4 bak şimdi pazar 100 çıktı ya salı 200 perşembe 400gini hesaplayavaksın iki gün de bir artış oluyor
Bebegim4 2pati1baby normal mi ki be ben şöyle biliyorum mesela pazar 100 dü pazartesi 200 olmalı salı 400 çarşamba 800 böyle değil mi
Mom053 Bebegim4 benim adetim bir gün gecikti değerim 130 çıktı 5 gün sonda kan verdim 1000 olmuştu. Yumurtlama tarihiniz ne zamandı
Baobap Bebegim4 😊 öyle değil. Pazartesi 100 se çarşamba 400 cuma 800. Yani özetle 2 günde bir 2 kat artış gerekir.
Beyzan Bebegim4 pazar 100 çıkmış beklenen en düşük değerler şu şekilde olacaktır Pazartesi 166 Salı 275 Çarşamba 456 beklenen bu şekilde ve sizin tam da beklediği gibi artmış 😍 zaten artis herkeste aynı şekilde olmaz
Bebegim4 Beyzan valla korkudan öldüm Allah razı olsun bende saf gibi 800 bekliyorum pazartesi :200 salı:400 çarşamba:800 gibi 🙈
Bebegim4 Aslgnldmr elim ayağım titredi kimyasal mı yok dış gebelik mi falan diye ben yanlış hesaplıyorum demek ki
Muciiizemm Bebegim4 canım sonuç güzl artmış yavaş artsa bile sonradan emin ol katlanarak artıyor içini ferah tut 2 gün sonra tekrar yaptır şuan sanırım 2 3 haftalık gibi bişey
nntok Bebegim4 2 günde 2 kat artar pazar yaptırmışsınız yani salı 200 olması gerek gibi normal değerin canm