Kızlar ilk gebeligim şuan 9 hafta 5 günlük hamileyim sorum olacak 2 tane diş etlerimde şişlik var yaşayanlar var mı ayrıca hamile kalmadan önce levotıron 25 mg ilaç kullanıyordum doktor söyledi diye hamilelikte hala kullanıyorum sıkıntı olmaz degil mi cevap bekliyorum tüm annelere sağlıklı gebelik diliyorum hepinizi öpüyorum 😍❤️