Ozlemms35 Sizi yanıltacak bir yorum yapmak istemem, her doktor ile hastanın enerjisi farklı oluyor. Feyza hanım sağolsun muayeneden çıktığımda ağladım, hormonlar yüzünden zaten aşırı duygusalım. Sürekli azarlar gibi konuşmaları çok garipti, herkes çok samimi olduğundan bahsetmişti çünkü. Ultrason esnasında “Cinsiyetimiz birkaç kez değişti daha kesinleşmedi bakabilir miyiz acaba” dedim vee aman Allahım, yok biz doktorları zorluyormuşuz da onlar cinsiyet söylemek zorunda değilmiş de, daha güzel olan şeyleri kaçırıyormuşuz da. Beni hiç tanımıyor, ilk kez gittim. Şuana kadar kendi doktoruma bir kez bile cinsiyeti ne, bana söyleyin diye zorlamadım ama hanımefendi sanki tüm muayenelerimde yanındaymış gibi dakikalarca aynı konuya yorum yaptı. Video çekmiştik muayene esnasında, hala dinlediğimde nasıl cevap vermedim diye kendime kızıyorum fakat dediğim gibi bana kötü gelen size iyi gelebilir