Benm hiç çatı muaneesi yapılmadı ama sancı git gide skklaşır canm 10 9 8 7 derken azalır sıklaşr pembe kan gelmişse o da nişan yani bebeğin tıpası açılmış demektr benm başlarda saatte bir yarım saatte derken 1 dk ya indi hastaneye giitiğide 30 saniyede vuruyordu suyum idrar şeklinde az az geldi pembe kanama oldu yalancı sancı dinlenince hareket edince geçer ama doğum sancısı geçmez daha çok skklaşır gider