Kızlar şuan 4+2 günlük gebeyim. Kan pıhtılaşmam var . C677T heterezigot A11298C heterezigot PAI-1 4/g 4/g bugün iki ayrı doktora gittim bi doktor clexan 0.4 kullanmam gerektiğini söyledi diğeri ise corasprin +clexan genleri benimle aynı olup bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler ne şekilde bu süreci geçti benimle de paylaşır mısınız kafam aşırı karıştı