Arkadaşlar böyle bir şey yaşayan var mı? Yarın 9 haftalık olucaz. Benim daha önce çok ciddi bulantı ve kusmalarım vardı. Günde 5-6 yı buluyordu. En son mide sorunu geçirdim serum yedim ve o zamandan sonra birden kusmalarım kesildi bulantımda yok denecek kadar az. Korkuyorum bebeğe bir şey olmamıştır değil mi? Kontrolüm haftaya cuma..