Mrb kizLar . 31.haftalik olduk. Cok sıkışnca lavaboya gec gidince rahmim de bi agri hissediyorum gitsem de agriyor bunubir kac gundur yaşıyorum. Sizce nedeni nedir . 35 36arasinda dogumum olacagini soyledi doktor karnim haftasina gore kucuk gelismeyebilir dedi. Bununla b8r baglantisi olabilir mi. Degisik bi acı yasayan var mi acaba . Ameliyat olmus gibi aci tarif edemiyorum sızı gibi de gercekten anlatamadim :)