anneadayi-34 Şeker yükleme testi yaptırdım doktorum 50 mg istedi açlık 98 tokluk 143 cıktı doktoruma daha gösteremedim sizce nasıll ?
Kayasbht anneadayi-34 140 sınır biraz üzeri çıkmış doktorunuz şöyle bir şey yapabilir . 100 gr yükleme daha isteyebilir sizden kesin tanı icin . 50 gr yükleme de eğer 140-180 arası çıkarsa tam tanı icin 100 gr isteyebiliyorlar