Urasveli28 Sezeryana karşı negatif değilim ama her zaman (sağlık sıkıntıları dışında tabii) hayat düzenine daha çabuk dönüldüğü için normal doğumun daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. ‘Yarım anne’ tabirine de kesinlikle katılmıyorum; sonuçta annelik sadece doğurmaktan ibaret değildir, o doğanın ömrü boyunca sorumluluğunu alabilmektir. Doğum şekli nasıl olursa olsun önceliğiniz rahatlığınız ve sağlığınız olsun. Aklında sorular varsa, panik yapacağın bir durum söz konusu ise normal doğuma girmektense sezeryan olun rahat olun.😊 Doktor bu hususta çok önemli bence; sizi hazırlamalı ve kesinlikle tecrübe sahibi olmalı, Allah korusun neler duyuluyor. Hayırlısı olsun, sonu güzel olsun 🙏🏽