AyseguLena Kızlar selamm.. tetanoz aşısı hangi haftalarda oldunuz acaba? Ben geçen ay 16haftalıktım doktorum 1 ay sonra ol şimdi değil dedi. Bu cuma kontrolden sonra aşı olmaya gidecektim zaten ama şimdi bana sağlık ocağından mesaj gelmiş acil yarın sabah gelin diye?🙄
058elf AyseguLena genelde bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca çağırıyolar ben ilk dozu 20. haftada olmuştum hemşire bebeğin hareketlerini sormuştu aşıdan sonra da hareketleri takip et demişti
Mmoommlife Merhaba , tetenoz aşışı mutlaka olmak gerekıyor mu acaba ? Doktorlarınız önerdi mi sizlere bebeğe zararı dokunacak bısey oldugunu sanmıyorum ama yınede öğrenmek ıstıyor insan
AyseguLena Mmoommlife Sağlık bakanlığı zorunlu kılıyor canım, doğumda kordonu kestikleri makasın hijyenik olup olmadığına dair anne ve bebek için önlem. Bebeğe bi zararı yok daha çok yararı var doğum sonrası için.