Rumrum bence kusmak en guzeli emin ol
Benim nerdeyse 4. Aya kadar bulantim vardi ama hic cikaramiyordum ve bu beni mahfediyordu. Hic bisekilde rahatlatamiyordum migdemi bu yuzden ne bisey yiyebiliyordum nede icebiliyordum
Sadece bir kere cikarttim. Ve okdr rahatladimki. Benxe kusabilen kisiler sansli:)) diger turlusu daha kabus emin olun
Bu yuzden kilo bile alamamistim..