Kızlar benim şekerim 1. saat 140 5 10 aşşağı 5 10 yukarı orda sorun yok ama 2. Saat 78 79 kadar düşüyo anlamıyorum nedenini pcosa bağlı şeker ilacına devam ediyorum doktorum kullandırıyor ama ölçmesem 2. Saat farkında olmadan çok düşüyo bu bebeğime zararı olur mu ne yapmam lazım oysaki 1 en geç 2.5 3 saatte bi sürekli bi şeyler yiyorum düşmesin diye hani benim şekerim düşsün bana sıkıntısı yok ama bebeğime olmasın yeter ki anlamadım neşesini böyle olup sağlıklı kavuşan varmı bebeğine