Merhaba benim bi sorum olacaktı. 9 haftalık hamileyim tsh değerim biraz yüksekti 3.200 lerdeydi. Doktor 2 buçuk ve altı olması gerek diye ilaç başlattı en düşük doz. 15 gündür kullanıyorum bugün kan verdim tsh değerim 0.50 çıktı. Sınır 0,55 . Bu kadar düşmesi normal mi ? Kontrolüme daha 15 gün var ? Doktor 1 ay kullan öyle kontrole gel demişti. Hemen gitmeme gerek var mı, tsh düşüklüğü sıkıntı olur mu :( başına gelen var mı