Esra2606 Merhaba hanımlar ilk gebeliğim 22 haftalık olduk bugün ama ben hareketlerini hissetmiyorum. Sadece karnimda bir pıt pıt atışı oluyor arada ne zaman net bir şekilde hissedebilirim hareketlerini
Omerhatice Esra2606 canim bu zamanlardan sonra hissetmeye başlarsın nasipse 24 e kadar norml ilk gebelikte kimisi 2.3. Gebelikde bile baya geç hissediyor merak etme 😊
Havvaylmz Esra2606 merhaba bende 3. Gebelik 16.hafta bitti ve hissetmeye başladım şuan 21 haftalık hamileyim
Esra2606 Herkes hissetmiyor musun gibi sorular sorunca ister istemez benimde aklımda soru işaretleri olmuştu teşekkür ederim 😊
milena11 Esra2606 bende 20. Haftadayım hiç bişe yok herkes etrafımda hissediyor musun falan diyor canım sıkılıyor inşallah bi an önce hissederiz