EsraK Arkadaşlar merhaba bugün dr kontrolüm vardı 33+6 tam iyice aşağıya indiğinden artık yüzünü göstermiyor dedi bu durum normal mi yaşayan var mı?
Zeynepelin Aynen cnm artk dogum yaklstigi icin o pozisynu aliyorlar. Bizde 35 hftalgiz gecen gn gttik kontrle cok geride basi dedi ama snrdan cevrdi bize dogru EsraK