Merhaba sevgili anneler demin bir forumda yazılanları okumaya çalıstım 300 küsur yorum yapılmıs yazılanların çoğunuda doğumum yakın oldugu için okudum kimisi sezeryan akıl karı değil demiş kimisi normal doğum. Saygı çerçevesinden çıkanlar bile var halbuki kadın kadının halinden anlamalı. Kızımı normal doğurdum. Toplam 28 saat sancı çektim doğurduktan sonrada tam 2 saat 45 dk kanamamı durdurmaya çalıştılar diktikçe diktiler saatler sonrra gidebildim kızımı emzirmeye. Dr a kaç dikişim var dediğimde ise sayamadım dedi epizyo ve iç rahimde yırtılmalar olmus çok fazla. 40 ımız çıktıgında ben hala oturamıyordum. Oturma minderi oluyor ortası yuvarlak ve boş onlara oturabiliyordum. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim illa normal olsun demiyorum sezeryan olsunda demiyorum ikimiz için hayırlısı neyse o olsun ama kızımda oldugu gibi parçalanmak istemiyorum evet sezeryana göre çok daha hızlı ayaga kalkıyorsun evet çok güzel bir şey ama her doğum farklıdır. Bu yazdıklarım normal doğumdan korkutmak için değil sakın yanlıs anlamayın ben o kadar sancı çekerken gelip 15 dk da doğum yapıp sıfır kesi ve dikiş olan kadında vardı. Benim gibi zorlananda. Arkadaşlarımdan sezeryan olupta aynı gün ayaga kalkanda oldu günlerce yatanda evet bu platformda anılarımızı anlatıyoruz fikir alışverişi yapıyoruz vs ama birbirimizi kırmadan yargılamadn yapmalıyız. En azından benim düşüncem bu yönde