Omerhatice masallarin ben rossmax kullanıyorum çok memnunum canim ben 2 sene evvel 125 e aldım şimdi daha pahaliydi ama
mlkkk masallarin evet uygun ben iki tane almayı planlıyorum bunu ve temassız ölçüm yapan her ikisini de aynı anda deneyip doğru ölçüm yapanı bulana kadar 😊
Lulemom https://ty.gl/sb3zjvb ben limktekini aldım. Gayet güzel memnunum. Önceki ölçtüklerni de kayıt altına alıyo. Gözlük kutusu gibi taşıma kutusu falan var.