19 hafta içerisindeyiz ilk gebeliğim ama öyle ahım şahım hareket hissetmiyorum hatta hareket mi değil mi anlamıyorum bile😏 geçen hafta böyle sanki hisseder gibi oldum ama sürekli değil..elimi koyunca pıt pıt atıyor ama o hareket değil galiba…ben anlamıyorum 🤷♀️ Bizim gibi olan var mı acaba …doktorum daha hissetmezsin demişti ama burda bazen bazı anneler hissediyorum vs diince aklıma düştü..