Hanımlar 30+1 haftalık hamileyim doktorum bu gün ki kontrolümde iri bebek olduğunu söyledi 32. Haftaya uyumlu dedi kafasıda kemikliymiş bebek tersti dönmüş ama kafası büyük olduğu için doğum şekli konuşmak erken dedi bebek 40. Haftada dünyada gelse kafası 43 haftalık olur önce baş çıktığı için de zorlanırsın dedi asla sezaryen karşıtı değilim ama gönlüm normal istiyor kafa kilo sonradan eşitlenen var mı ya da başına böyle bişey gelip normal doğum yapan