Elif0661 20 haftaligi iki haftadir kasilmalarim olmasondan dolayi bebegin bi tarafa top hibi toplanip sertlesmesinden dolayi progestan gunde 3 kere magnezyum pruloton igne kullanıyorum hala kasilmalarim devam ediyor 😑
Esrelf Elif0661 doktor kasılma için başka bir ilaç başlıyor. Tekrar doktora danışın. Günde 10 defadan fazla olmaması gerekir.
Kediannesi123 Elif0661 offf benim de oluyor yaa olmaması için pruloton progestan dışında bir ilaç daha kullanıyordum o ilacı bıraktırdı doktorum iki gündür çok fena kasılıyor 😔
Kediannesi123 Elif0661 şuan 22 haftalık onun da yan etkileri olabilir su azalması gibi falan dedi birde bebeğin gelişimi geri çıktı o yüzden sanırım ama artarsa tekrar başlar heralde şimdi geldim kontrole bekliyorum endol diye bir ilaçtı ama sıkı kontrol ile kullanılması gerekiyor doktorunuza sormadan kullanmayın
Elif0661 Kediannesi123 inşallah düzelir bir sıkıntı yasamazsin 🤲rahim uzunlugunda var mı bı kısalma. Ben de bi de onun korkusu var rahim ağzında kısalma olacak sancidan diye. Pazartesi kontrolum var benimde bakalim ne diyecek
Kediannesi123 Elif0661 oda sürekli kontrol ediliyor ilk gebeliğim 22. Hafta da erken doğum olduğu için şimdilik bi sorun yok sancın olursa acile gel nst bağlat dedi birde tekrar endol e başlattı
Kediannesi123 Elif0661 evet malesef ama onda gittiğim doktorlar hep normal deyip gönderdiler hiç önlem alınmadı 😢
Elif0661 Bazi hamileler sanci nedir bilmiyor kac cocuk doğurmuş mesela sancisi olmamış hic biz de sanci cok belirgin erkenden başlıyor nedir rahmin derdi anlayamadım