Ates21 yok canım ne alakası var. Ben 5 sene evvel umreye gitmiştim orada bulduğum altüst pijama ve şapka alıp kabeye sürdüm. İleride çocuğum olursa ilk bunu giydiricem diye. İç zıbını farklı çorabı farklı battaniyesi farklı. Çokda tınn yani.. kii 10lu çıkışlar çok gerrksiz pahalı. Eğer 5liler içine sindiyse yanına bir battaniye bir çorap bez yoksa içine çıtçıtlı zıbınını kilitli poşete koy oldu bitti. Ben şahsen öyle hazırladım. Birde dopunca bebeğim yıkansın istemiyorum. Zaten ilk giydikleri kirlenecek muhtemelen. Bir kaç saat sonra 5 li takımlardan giydiririm.