37+1 günlük hamileyim cok halsizim dün akşamdna beridir üzerimde acayip bi halsizlik var bebegime kendinş yitiyoe gibi karnım bi sertleşiyor bi duryor bu kasılma mı oluyor 😔 haraketleride azaldı endişeleniyorum doktora gitmelimiyim tecrubeli anneler yazın nutfen