Prensesannesi41 bana da aynısını söyledi, heveslendim 14 gün geçti üzerinden ama sancılarım hep düzensizdi. Bugun tekrar geldi regly gibi ağrı çekiyorum ama çok hafif. Yani nişan gelir gelmez doğum bazılarında başlamıyor :( yarın tekrar kontrolum var bakalım