Deniz95 Haftamdayım bebek arabası almak için erken mi acaba hevese geldim alıp annemin çatısına atayım diyorum ama sonra bide çok erken diye aklıma geliyor siz kaçıncı haftanızda aldınızz
Duygus97 Deniz95 ben ortada bebek yokken aldım 2 yıl önce civilde çalışıyordum kampanyadan almıştım iyiki de almışım aşırı karlı oldu 😀 olacağı varsa Allah korusun doğumda doğumdan sonra da oluyor Allah göstermesin kimseye kötü şeyler yaşatmasın. Fiyatlar iyice yükselmeden alabilirsiniz yani Bi sorun olacağını sanmıyorum.
Burcuckmk Deniz95 bende 22 24 hafta arasi almıştım beşiğini arabasini herseyi son anlarda almak zorluyor butceyi çünkü
Esekoldurengunes Ben detaylı ultrasona girmeden önce almıştım. İndirim vardı alayım koyayım bir kenara diye düşündüm. Bebişin odasında bir köşede duruyor şimdi. Bence büyük eşyaları yavaş yavaş almakta fayda var, böylelikle bütçe çok zorlanmamış da oluyor.