Aysee25 Ben kullanıyorum canım çok da memnunum. Rennie içtim fayda etmedi. Doktorum Nexium ile birlikte gaviscon da verdi ama sadece nexium yetiyo sabah aç karnına içiyorum sonra istediğim herşeyi yiyip içebiliyorum.
Mengihilal Aysee25 nexium hap olarak mı alıyorsunuz? Ben 9. Aydayım halen kıvranıyormuş midemden hiç bişey vermediler hepsi sakıncalı dediler mide ilaçlarının
Aysee25 Mengihilal Evet hap olarak kullanıyorum. Bende 33 haftalık hamileyim çok araştırdım doktorum sorun olmayacağını söyledi. İçmesem de bebek için yine sakıncalı hiç bişey yiyemiyodum çünkü 😒
Mengihilal Aysee25 üzüldüm resmen aylardır deli gibi oldm midem yüzünden yani ilaç içip rahatlatabilirmiydim 🤷🏻♀️ Benim doktorumda prof. Sıradan biri değil ama doğum sonrasına kadar sabret dedi durdu hep
mombursamom Mengihilal benmde doktorum yazdi ama ilac icmekten de cekiniyorum. Mide yanmasndan da cok zorlaniyorum cunku midemde yara var 3 4 tane yani ülser. Kafam cok karisik icsem mi icmesem mi blemedm 😑
Aysee25 Mengihilal yani tabi doktorun önermediyse bişey diyemem ama dediğim gibi ben geceleri kaç kere kalktığımı biliyorum süt meyve hiç birisi kâr etmedi. Bunu bir kere aç karnına alıyorum çok rahat ediyorum. İnşallah bi sakıncası yoktur çünkü bende bebeğim için içiyorum bişeyler yiyebilmek için 😓
Mengihilal mombursamom Allah yardımcınız olsun inşallah tez vakitte şifa bulursunuz benim çok az kaldı zor bela da olsa tamamlanmasına az kaldı çok şükür.
Aysee25 mombursamom Allah acil şifalar versin inşallah. Başka şeyler deneyin yine de isterseniz inşallah onlar iy gelir
Mengihilal Aysee25 ben kullanmadm ama yetersiz beslenmekten 2 hafta geride kalmıştı bebeğim sonra ki 3 hafta yeme kampına girip kusarak kıvranarakta olsa 10 gün gelişimini ilerletebildik. Yani tercihin çok zor olduğu bir durum siz de doktorunuza göre hareket edin en iyisi bu
Aysee25 Mengihilal tabiki ben bütün ilaçlarımı vitaminlerimi doktorla birlikte hareket ederek kullandım. Sizde çok zor şeyler yaşamışsınız neyse ki az kaldı sağlıkla kucağımıza alıcaz yavrularımızı 🤲🏼🥰