Deryanneadayi Merhaba lohusam 20. Gün bitmişti zaten 10 günden sonra yok gibiydi. Bugün 35.gün ve yoğun bir kanama gelmiş bu durumu yaşayan ve sebebini bilen var mı cuma doktora gideceğim
Heein Deryanneadayi genelikle oyle oluyo canım ilk 10gün iyi geliyo sonra azalıyo hata leke leke oluyo 40çıkmaya yakın bir zamanda tekrar çok geliyo
Baloncuk41 Benimde öyle olmustu bitti derken gene baslamisti bosuna lohusalık 40 gün değil bunun icin doktora gitme ters biriyse dalgamı geciyosun diyebilir.
Deryanneadayi Baloncuk41 dogru boşuna 40 gün diil cidden. 40. Gün muayeneye çağırmıştı o zaman giderim 💐