bebissveannesi Doktor çok büyük ihtimalle kız dedi aklımızda iki isim vardı hep kız olursa diye ama birini seçmek çok zormuş ☺️ Bu arada inşallah Eylül ayında doğacak. Sizce Eylül mü Ela mı ? ☺️
Kebiredmrc bebissveannesi bizimkide eylülde doğacak eylül eva koyuyoruz ismini her ikisi de çok güzel bence 🌸
zeytinkiz bebissveannesi benim kızımda eylülde dogarsa Eylül düşünüyorum ama cok isim benzerliği olur mu acaba onu düşündüm şimdi herkes böyle düşünürse cok olurlar gibi 😆😆😆🤭
bachsonati bebissveannesi bizim de Eylül de doğacak Eylül ismini çok severim aklımda seçenekler arasındaydı ama oğlumuz olacak 😊
bebissveannesi zeytinkiz dimi oda var 😅 adın ne Eylül hangi ayda doğdun Eylül AA bende diyenler çok olacak gibi ☺️☺️
zeytinkiz bebissveannesi Evet Eylül ayında dogduğum için ismimi kıymuslar falan 😆🤭 cokda zarif isim ama yaaaa napalım 🤗🤭
deryakircicek bachsonati benim kız da Eylül ayın da doğacak ve adını Eylül Derin olarak düşünüyoruz şimdilik.. tabi değişmezse daha çok zaman var
bebissveannesi deryakircicek bizim soyismi uzun olmasa bende iki düşünürdüm ama çocuğa zor olmasın dedik
bebissveannesi Buketturan soyismimiz biraz uzun da ondan iki düşünmedik ama hiç karar veremezsek bakalım ☺️