Benim 32. haftamda nstde hiç hissetmediğim büyük sancılar çıkmıştı.1 cmde açılma olunca hemen yatışım yapılmıştı ve 2 gün hastanede nidicard ve serumlar ile tedavim tamamlanınca taburcu oldum. Şu an 34. hafta bitmek üzere. Sizin haftanızda epey ileride aslında sancınız olsa bile normal değil mi acaba ki 🙄