Sunu farkettim bu süreçte hamile kalmak üzere olan arkadaşlar hep belirtileri merak ediyor.bende kendimi çok inceleyen biriydim.bir hafta göğsüm cok şişti bi hafta agrimadi sonra bu gogus olayından vazgeçtim her iki durumdada olabilirdi regl de hamilelikte. Regl i hep duzenli biriyseniz hamile kalmaya yakin o düzen bozuluyor. Ayakta normal dışı bu ayak corap içinde bile niye buz gibi diyorsanız o da belirtiymis. Mide bulantisi olmaz erkendir ama mide eksimesi oluyor. Hamile kaldim bebek gibi cildim olcak derken hormonlarla bir ergenlik gibi sivilce bile çıkıyor. Kasiklarda agri dolaşır ama regl gibi bele bir kürek saplanmış agri değil yumurtaliklarda yuvarlanma gibi. Ufak biseye alınıp sinirlenip sonra niye okdr tepki verdim olabilirsiniz.