YagmurEmrah35 Kızlar merhaba 20+5 günlüğüm ve hala yüzsüstü uyuyorum acaba bi sakıncası varmı?nasıl alısıcaz yan uyumaya 😔
bus91 YagmurEmrah35 33 haftalığım okdar özledım ki dün eşime dıyorum şu yatagın ortasını delmek ıstıyorum ne var şuraya bı daire açalım rahat uyurum 😂
milena11 YagmurEmrah35 bende yüzüstü yatıyorum 20 haftadayım daha doğrusu yüzüstü yatmıyorum uyanınca bakıyorum yüzüstü dönmüşüm😅 Ama göbek baya büyüdü artık tam dönemiyorum yarım kalıyor
haydibakalim YagmurEmrah35 ben de hep böyle uyurdum ama şimdi sanki bebeği boğacakmışım gibi korkuyorum 🤣ben de 20 haftalığım
Tulaytemurxx Ben hamile oldugumu ogrendigimden beri yatamıyorum etrafimdaki herkes yatma diyo çok özledim yatmayı 😔
Mercimek26 Bende 22. Haftaya kadar yüzüstü yattım ve bebeğimin ilk tekmesini yüzüstü yatarken yedim. O günden sonra yüzüstü yatmadım hiç ama uykular haram oldu 😂