RabEm Ben şuan 27 haftalığım karnım baya çıktı çatlaklarım başlamadı ama kaşıntı oluyor . kaşıyacağım zaman yırtılmasından korkuyorum çatlak oluşmasından 🤭😒😇
Sibel54 RabEm catlagin hamilelikte olmadi dogum sirasinda oldu ama cok degil zeytinyagi suruyordm sabah aksam
busra-_-01 RabEm ben 33. Haftadayım şimdilik yok ama doğum yapıp 40ım çıkmadan çatlamadım diyemem nolacaüı hiç belli olmaz zaten son aylarda çatlıyor hatta belki kilo verirken çatlar
Sibel54 RabEm yok canim gecmedi hamileligimin basindan bari suruodum ama sonuc yine catlak genetikte onemliymis