Merhaba arkadaşlar, az önce lcw ye gittiö kendime hamile pantolonu almak için aldım neyse sonra dedim hani cinsiyet belli değil ama ben zaten öyle belli olsada mavi pembe alcam özelliğim yok yani sevmiyorum nedense her iki cinsİyetinde giyeceği şeyler alarım dedim. Zıbın alayım dedim işin parasında da değilim açıkçası bi hamile pantolonuna 100 tl verdim ama tek zıbın 35 tl idi açıkçası bana çok phalı geldi hani alsam yeni doğan 3 yda 5 kere giycek sonra büyücek bilmiyorum bana fiyatı gerekizmphalı geldi sizler nerelerden aldınız. Yoksa fiyat olrak uygun mu . Civilin sitesine baktım zıbın 7 ile 10 tl arası değişiyor oradan alıcam ama fark olır mu