selam arkadaşlar. Ben önümüze gelen hafta 16 haftalik yani 4 aylik olucam, hayla meyve, et ürünleri yiyemiyorum. Doğru beslenemiyorum. Kokulara karşi çok hassasim. Soğan kokusu geldiyinde deliriyorum sanki. Ne zaman geçer bu durum? Sağlikli beslenemiyorum, normel hiç bir şey yiyemiyorum. Kilom 47-48 e düşdü. Aranizda boyle olubda kaçinci haftasinda normale donen oldu?