Hazaledis Kızlar 36+3 günlük hamileyim geçen hafta gittiğimde 2.650 gram demişti bu hafta 2.670 dedi hiç kilo alamamış bende almamışım kilom aynı doktor 300 gram alması gerekirdi çocukta bi sorun gözükmüyor gelecek hafta tekrar bakalım dedi böyle bi sorun yaşadınızmı ve sonradan duzeldimi
Esosun Hazaledis bir hafta içinde genelde böyle olabiliyor kilosu normal diyorsa doktor sıkıntı yoktur sen ne yersen ye senin depondan beslendiği için daha çok kiloyu isteğe bağlı alıyor sıpalar 😊 benimki de almamıştı 10 gün önce bakalım yarın tekrar gidicez
rukiss34 Hazaledis 35 Haftada 2600 gr demişti 36. Haftada 2670 gr dedi. Bende üzüldüm kilo almamış diye. 1 hafta sonra gittiğimde 3200 gr olmuştu. Şaşırdım. Doktorum ultrason cihazından bebeğin pozisyonundan kaynaklı artılar ve eksiler olabileceğini söyledi. Zaten plesentası ve suyu iyiyse çok az değilse kilosu sorun olmayacağını söylemişti önceki haftada.
Aralidnak 2500 gramı geçmiş o yüzden endişe etmeyin, bazı bebekler ne kadar olsa da atletik yapıda olabiliyor ve o yüzden kilo almaları durabiliyor. Nesquik, muz ve pekmezin işe yaradığını duymuştum. Onları katın bakalım hayatınıza 🥰
ipekeylul Hazaledis siz istahsiz kalirsaniz zaten yemezseniz bebeginizde beslenemezki sonucta sizin depolarinizdan besleniyor dengeli ve duzenli beslenin kahvaltiyi ozellikle yapin. Birde vitamin ve kan hapi kullaniyomusunuz
Hazaledis ipekeylul bi kan ilacı kulanıyorum vitamin olarak iyiyim doktor gerek duymadı yazmadı ama ıstah konusunda çok kotuyum yiyiyorum ama herkes çok az yiyiyorsun diyor bu hafta kendimi yeme konusunda zorliyacam benim yememle alakalıysa zaten düzelir