Hamsicikk 35+5 gibi 20 lerde cıktı. Hissetmiyorum dedim. 2 gün öncede 100 120 arasındaydı. Hafif sancı dedi doktor. Agrım sızım yok, yine hissetmiyorum dedim.E iyi o zaman dedi hatta ‘Aslında istersen alalım bebek gelişimi gayet iyi’ dedi ama eşimi bekliyorum doguma gelecek. su an 38+1im.