ServetOnaylGlsn ben gebelik başlangıcından beri kullanıyorum 33+1 im şuan. Hiç bırakmadım bir zararı da yok. Kesinlikle doktorunuzla konuşun dinlenin demiş ama bebeğin tutunması için de bir şeyler yapılması gerek. Ki lekelenme durumlarında iğne kullanılıyor. Fitil verilirse de yutmayın vajinadan kullanın daha etkili oluyor. Hem de yan etkisi yaşamazsınız