Mom041 dediğim gibi istikrar sağlamırsa tabiki alınır genelde insanlarımızın beslenme ile ilgi sıkıntıları var..
Ayrıca ilaç takviyele aldıgınız faydalı şeyler var ise
Birçok yan etkisiyle birlikte alıyorsunuz..
Şimdi mantıklı düşünelim gıdalardan aldıgımız faydalı besinleri az veya cok farketmez yan etkisi olmadan alıyoruz ölçülü oldugumuz takdirde..
Ama ilaçlardan aldıgımız vitamin vs gibi takviyeleri zararları ile birlikte alıyoruz.
Sonra o zararı def etmeye çalışıyoruz.
Hangisi size mantıklı gelir?
Ben kendimi düşmanı değilim çok araştırdım ilaç ve doğal yöntemi.
Çok şükür kronik tiroidin var ve ben hiç bir şekilde ilaç kullanmadan düzene girdim temiz beslendim arada malesef kötü gıda alsam bile değerlerim cok iyi. Yazılan hiç bir ilacı almdım
Şuan demir eksikliğimi tamamlamaya çalışıyorum aynı yöntem ile.