beybikos benim de doğum 9 Eylül görünüyor 😊 0-3 ay zıbınları yarım kollu ve askılı aldım izmirde yaşıyorum burası sıcak oluyor o tarihte hala, zaten atlet gibi kullanılacak bir şey üzerine uzun kol badi giydiririz üşürse diye düşündüm. 3-6 aylarda yarım kol ve uzun kol aldım.