Gulfidan49 Arkadaşlar aranizda bu haftalarda bebeğinin cinsiyeti değişen oldu mu bana yaklaşık 10 farklı doktor erkek demişti bugün farklı bi doktora gittim cinsiyeti kız mi dedi sonra ben erkek dedim göstermiyor dedi yarın tekrar bakicak
Mdnyldz Gulfidan49 sakıncası yoksa neden 10farkli doktor tercihi ettiniz? detayli ultrason yaptırdıysanız orada söylenen cinsiyet doğrudur. Yaptırmadıysanız çoğunluğa göre hareket edin☺️
Gulfidan49 Mdnyldz doktorum sadece gündüz hastanede oluyor bazen aksamlari eşimle nöbetçi doktora gidiyoruz kontrol amaclı bazen agrım oluyordu devlete acile gidiyorduk sürekli farklı doktorlarda gördü yani
VMS Bence son gittiginiz doktor yanilmistir gercekten 10 doktora gittiyseniz siz bile ultrasonda pipisini gormussunuzdur. Birisi en azindan gostermistir
Gulfidan49 12 haftalıkken gördüm 13 de gördüm 17 de gördüm 19 da devlete gitmiştim acile orda da erkek demişlerdi 24 de erkekti bugün bilmiyorum göremedi mi yada kız mi