Asenabal Kızlar takı yastığı ve kapı süsü yaptırdınız mı? Hangi sitede yaptırdınız yardım lütfen🤦🏻♀️
Prenseslerannesi34 Asenabal keçeden kendim yapıyorum kapı süsünü onceden kızıma yapmıştım balonlu prensesli şimdi kardeşi olacak değiştiriyorum aydedeli iki prensesli yapicam takı yastığına gerek duymadım altın uçtu kim takar takı diye 😁😁
ezgikptngl Asenabal takı yastığı kendim yaptım kapı süsünü bir yere yaptırdım ama takı yastığı gereksiz oldu çünkü pandemiden dolayı kimse gelmediği için boş boşuna dolabın üstünde kaldı gerek yok bence ona
Saniss flowers Asenabal kendim kapı süsümü makromeden yaptım yastığı da yapabilirdim ama işlemeli istediğimden nakışçıya sipariş verdim 🙏🏻
Lulemom Ben kendim yapıyorum ikisini de. Yastığını punchtan yapıyorum. Sizde yapabilirsiniz bi sürü model var dünya para vermenize gerek yok. Kapı süsü de makromeden yapıcam
flowers Lulemom benim hic vaktim olmuyor aksam 7 de eve geliyorum 37. Haftada izne ayrılacağım icin de kendim yapamicam mecbur hazır :(
Baloncuk41 Odası olmıycak çocukumun ama ilerde tasindigimizda kendi odasinda aksesuar olarak kullanabiliceği bisey istiyorum illa kapiya asmalik degil hani duvara asmalık yada sifonyerine koyulabilicek tarzda bildiginiz sayfalar varmı?