Arkadaşlar devlet özel diye ayırt etmek istemiyorum ama malum devlet hastanelerine randevu artk oldukça zor alınıyor sorum şuki özele gidiyorum muane esnasında 4 boyutlu görüntü çok istiyorum çoğu annelerde görüyorum hani bebeği ufacikken bile 4 boyutlu görüntüsü olabiliyor
İlla büyümesini ayrıntılı ultrason u beklemiyorlar hastaneden hastaneye değişirmi bilmiyorm birdahaki gidişimde 12 haftalık olicagiz bende 4 boyutlu görüntü isticem verirlermi vermezlermi bilmiyorm ..
Siz 4 boyutlu görüntüyü muane esnasında aldinizmi? Veriyolarmi ..