busrabasak canım ben oraya geç başladım ve 2 ki test detaylı ultrason felan derken bir süre başka yerlere gitmek zorunda kaldım sadece bir doktora gidebildim bir kaç kere oda tam beni tanıyamadı bile ondan memnun kalmadım pek değiştireceğim . Ama kuzenim Nazan doktora gidiyor o memnun . Devlet olarak düşünürsek tabi özeller gibi pek ilgi olmuyor muanelerde Doğum olarak memnun olan var burdan duymuştum anne bebek dostu hastane diye geçiyor ama bizde deneyip göreceğiz bende Doğumu orada düşünüyorum 😊 bir de sadece kadın Doğum olması açısından daha iyi diğer hastanelere kadar kalabalık olmuyor özellikle erken saatler daha iyi