Cereninci Durumlar nasıl kızlar var mı yalancı sancılarınız bebişler nasıl bugün kontrole gittik biz artık haftada 1 gel dedi kontrole çatı muayenesi olmadım nst ye bağlandık sancımız da yok bekliyoruz bakalım :) 👼🏻🌸
Bnselz Cereninci bende gec döllenmeyle 38+2 yim artık gelsin die dua ediyorum.adetime göre gecti bile zamanı😒 yalancı sancılarım sarımsı akıntılarım oluyo. Cok aşşağı düştü göbüşümde beklemedeyim😊😊
Zeehra 37+1 haftalığız. 2.gebeliğim bebiş toplanıp duruyor artık baya zorlanıyorum ara sıra bel ağrısı ve adet ağrısı gbi sancım oluyor. Cuma çatı muayenesi olacak bakalım merakla ve sabırsızlıkla bekliyoruz gelmesini 🙈😁
Cereninci Zeehra 1 kere regl sancısı gibi sancım oldu doğuruyorum sandım meğersem yalancı sancıymış :)) çatı muayenesi 2. Olmasına rağmen yinede yapılıyor mu