Rabis01 ya cnm bişey söylicem analık hakkı diy ebiley var analık sigortası gibi
Sadece kadın doğumda geçerli ben ondan faydalanıyoru. Ama hiç bişey yapmadım yani nasıl oldu anlamdım
Sekreter bana bu kadınlara veriliyo sanırım sigortası olmayanlara sadece kadın doğumda doğuma kadar geçerli
Bi araştırın özellerde geçiyo sanırım