Sola yatmak evet gerekli ama kendimizide zorlamamak gerek ben bu gece sağa dönüp yatıcam 1 ay sonrasını düşündükçe tüylerim ürperiyo cidden acıyo kolum kalkmıyo kazak çıkartamadm pijamamı eşim destekli giydim bide hafif ateş başldı ben baya zor gerçiriyorum galiba :(