Gzmm14 çok geçmiş olsun size de umarım sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah🤲🏻 Bende 10 gün öncesinde şiddetli kasık ağrısı ile acile gittim doktor bebeğin kesesinin normalden aşağıda olduğunu düşük riski olabileceğini söyledi ve progestan başladı hala kullanıyorum. Rutin kontroller aylık olacak ama o günler hiç geçmiyor hep bi ikilem de kalıyorum🙈