denizmanzarasi en son şubatta yaptım bu ay ona istinaden devam ediyorum zaten şubatta da adetime dört gün kala çatlama olmuştu sonra adet oldum 4 gün sürdü yani az az sonra işte 17.gün çatlamadan sonra test yaptım negatif bir yandan da denemeye devam ettim artık içim içimi Kemirdiği için her belirtiyi bebeğe yorup sonra negatif görmek insanı üzüyor ve yine adetime az kaldı yine negatif artık umudumu kesmek üzereyim görümcem de yemi hamile ondan da etkilendim yani bu durum beni baya üzüyor olmaması 😣